Selasa, 10 Januari 2012

Aku Kembali Lagi.....

assalammualaikum, 
selamat petang..kawan-kawan apa khabar?? sihat ke?? niza sihat walafiat je.... 
dh lama x hupdate blog ni... dh bersawang-sawang, bercendawan dah gamaknya.... 
bukan apa, xde masa nak berblog.. hahaha.. mcm sibuk sgt je kan... 
klu berfacebook tu bukan main lg...hahaha... 
ku ni malas nak hupdate sebab xde org nak baca...hahaha...
ri ni agak santai sikit aku, ngan bos xde, ngan xde kejenye...
biasala kan awal-awal tahun ni...bukannya xde keje langsung, ada......tp xbanyakla...hehehe....
yg ada kt opis cuma aku ber2 ngan "datin" je...hahahaha...sapakah "datin" itu??? jangan ditanya sapa itu datin!!!!! hahahaha.......
ni klu dier baca blog aku ni, habisla aku..hehe..nasib baik dier xtau blog aku...hahaha....
"datin" gelaran bagi seseorg yg bos aku sgt syg...hahaha...syg ke??
gelaran ni bukan aku bg tau...bos aku yg bg kt dier...hehehe....
hari ni b.fastpun tak, makan tengahari apa lg...dok mengadap pc je dr tadi...
hari ni semuanya berjalan macam biasa...
pg2 bersiap p kerja, hantar baby Iris p umah "mama"nya, pastu teruskan perjalanan ke opis...
smp2 td tepat2 8.30am..jalan jem la...hari hujan ri ni kan...Aku n baby Iris xjumpa lg Mr. Papa ri ni...
smlm dier keje malam...so dok ber2la aku ngan baby semlm...mlm ni pun sama gak tinggal ber2 lg....huhu...
nak buat cmne kan, dh kehendak tugas dier...ku sebagai isteri terima jela seadanya... :)  
Hmmm....apa ntah aku melalutkan ptg2 ni kan...hahaha....boring giler dah ni...nak tunggu balik kul 5.30pm lambat lg...huhuhu....
balik keje nnti mmg ku rehatla puas2....hahaha....Mr.Papa dh pesan, xpayah masak mlm ni, sbb dier ada makan2 kt tempat keje..hehe...
biasanya mmg ku masakla b4 dier p keje...dier masuk keje kul 8.00pm...mlm ni xpayah masak...hehe..
seronokla aku...hahaha....Mmmmmm.....dahla, esok ku sambung lg....xkuasa dah nak taip panjang2...hahaha...bye2.....
to all kawan2 yg follow blogku ni, makasih banyak2 ya....
to geng2  WOW~ GorGeOs! "Wanita Oh Wanita GoRjeS! u all mmg the bestla....ku syg kamu semua...hehehe...
bye2, wassalam.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan